Leapsa de vacanta-concediu

Leapsa de vacanta-concediu
Unii mai sunt inca in vacanta, altii abia au revenit, astfel incat o leapsa de vacanta este la tanc :) Iata care sunt intrebarile:

1. Unde ti-ai petrecut vacanta-concediul anul acesta?
Dupa 4 ani consecutivi in Thassos - Grecia, anul asta am vrut sa vedem cum este si pe continent si am fost in Sithonia (bratul din mijloc din Halkidiki).

2. Cu cine mergi in vacanta?
Comme d'habitude cu familia. Am mers cu masinile, tot ca de obicei si am fost 4 familii, cu copii cu tot adunandu-ne 13 persoane.

3. Cum preferi vacanta: all inclusive sau studio cu "chicineta"?
Prefer sa stau 15 zile cu "chicineta" si cu libertate totala de miscare.

4. Ce inseamna vacanta pentru tine: mai multa distractie sau mai multa relaxare
Pai si distractie, daca la distractie bagam balaceala, excursiile si pescuitul. In rest relaxare cat cuprinde, lectura pe plaja si somn de voie la pranz. Postarile pentru blog erau deja planificate asa ca ... deconectare totala de la internet, TV, mobil etc.

5. Ceva miscare ati facut in vacanta?
Pai din cele 15 zile, 2 zile am alergat cu masina (750 km dus, 750 km intors) si vreo 10 zile am alergat dimineata pe plaja vreo 2 km. Ceva miscare si pe la pescuit sau la cules de scoici :) Bine si la bere sau vin a fost miscare :))

Si leapsa merge mai departe la
Spor!

Etichete: , ,