Hai la Social Media Summit Bucuresti!

Hai la Social Media Summit Bucuresti!
Social Media Summit Bucuresti reprezinta startul evenimentelor Social Media din fiecare an. Daca vreti sa incepeti anul cu bine, ar trebui sa fiti pe 19 Februarie 2016, la Hotel Crowne Plaza Bucuresti.

Programul evenimentului il aveti deja, lista speakerilor este in curs de actualizare, voi ar trebui sa va ocupati de acreditare :)

Daca esti blogger poti avea acces gratuit la SMS Bucuresti 2016. Trebuie sa trimiti un mail cu subiectul "Înregistrare Blogger SMS Bucuresti" la lelia.petrescu@revistabiz.ro, sa scrii si adresa blogului si sa fii selectat pentru conferinta. De obicei sunt mai multe cereri decat locuri, astfel incat selectia bloggerilor se face de catre organizatori pe baza unor criterii interne.

Ce pot sa va spun este ca eu am trimis e-mail si am fost acceptat, ceea ce va doresc si voua.
Social Media Summit Bucuresti 2015
Daca n-ati fost pana acum la un astfel de eveniment, iata cum a am perceput eu SMS Bucuresti 2015. Am avut in titlul articolului de anul trecut si premiere si exclusivitati, deoarece este o traditie care se pastreaza in toate editiile. Asa ca vom avea si-n 2016 cateva premiere si exclusivitati:
Spor!

Etichete: , , , , ,